Make LOVE -NOT war💘💘💘

Jaaaaa'aaa, hvor börjer jeg lixom...? 
Håper alle har hatt en fin jul og nyår iaf!! 💟
Jeg har hatt det fint, fått feire jul o nyår med mine närmeste 💟 Takknemlig for det!! 💟
Men det ligger en svart sky over huet på meg, bare venter på å få dampe ned i huet, bare for å gjöre livet surt lixom... Kan ikke skjönne at folk ikke kan oppföre seg voxent, når man er voxsen?!?! Det er tydligen folk som skal finnes til, bare for at!!! Jeg hadde håpet at 2017 skulle bli bedre jeg da, men börjer ikke bra (ikke etter min smak iaf!)... Hva skal jeg gjöre? Skal man bare bite ihop og stå ut? Og få ta imot mye negativitet? Eller skal man gi faen, og börje på nytt?? Hjelper ikke min kropp heller,  sa en psykolog til meg i desember..og DET skal gudene vite at det ikke gjör!!! 
Resultat fra rygginstitutet har jeg fått, ikke mye positivt der nei..
Jeg har kraftig Fibromyalgi, nerve-smerter overalt, fortsatt kraftig i ryggen, og jeg er hud-öm, hvorfor visste ikke legen da men.. Hmmmm... 
Sukk!!!
Jaja, önsker alle en fin söndag iaf 😃 💟
Ta godt vare på deg!! 💖 

Kommentera här: