💞💞💞 Cissi og Challizz 💞💞💞

Hei alle sammen 😊😊😊

Nå har vi kjört Cissi og Challizz til toget i Skövde, litt trist var det faktiskt!! 😢
Vi har hatt det såååå göy disse dagene dem har värt her!!! 😂😂😂
LENGE siden jeg har skratta så godt!!!
(Faktiskt fått magemuskler!!)😄 Hahaha 😂
Må si at de var like gale som meg jo 😀og det skal ganske mye til asså...😘
Nå har gubben lagd mat til meg, så önsker alle en knallfin kveld ❣💖
Kleeeeeeeemzi 💖💟💙

1 Cissi:

skriven

hej vännen min. Vad tyst å trist det var att komma hem:( Som sagt länge sedan jag skrattat så mycket.
A Härligt att va lite galna:)
Kramar i massor

2 Grethe Hagen:

skriven

Hei söte Cissivennen 😃💖
Ååååh, så trist 😢 Ingen Grethe som prata hull i hodet på deg 😘 Det ble tyst her hjemme oxo..! Tusen takk for disse dagene, vennen!! 😍
Kjempekleeeeemz!! 😃💝

3 cissi:

skriven

Tusen tack själv för de trevliga dagarna å alla härliga skratt<3 :)
<3

4 Challizz:

skriven

TAKK elskede venn fordi vi fikk till å vare hos deg disse dager! Jeg har hatt det kjempegöy og har ikke skrattet så mye på så lang tid jeg heller! Jeg håper vi kan komme tillbake snart! Og du må ju komme och besöke meg sen ner jeg bor her sjöl igjen også! Takk fordi du er vår venn! <3

Svar: Takk sjöl, vennen 😍
Ja det ble noen välbehövlig dager med gode skratt!!!!! 😂😂😂😂😂 Ja helt klart at vi må ta det igjen 😊😍 Kjempeglad for å få lov å bli kjent med deg og Cissi 💝💘💖
Varm klemz
Siripuzen

Kommentera här: