😠😡😠 Forbanna og mökka-lei alt!!!!😠😡😠

Sukk....nå sitter jeg i värmefilten og skulder-varmer her i soffan i Mariestad, kjenner at min kropp er HELT ÖDELAGT 😭😭😭
Og jeg er SÅ SINT på han som VAR min ektemann (jeg skal söke om skillsmisse SÅ FORT jeg er klar med flytten!!!!!!) han vet jo så godt at jeg har en sjukelig kropp, men likevel så gjör han dette mot meg 😢😢😢😢😢😢
Det er SÅ STYGGT GJORT!!!!
Og vet dere hva?
Han hadde mage til å önske meg en GOD HELG??????!!!????!!
På et sms......
Når en mann er typ 50, da burde man vel kunne forlange at han er voksen vel????
Eeeeeh nei, ikke han... jävla idiot!!!!!
Gud så forbanna jeg er nå!!!! Gudskelov at jeg er mer sint enn såret nå, for han er IKKE VERDT EN DRITT av mine fölelser iallefall 👍👍👍😠😡😠😡😠😡😠😡😠

Phuuuu, dette var godt å få ut....😊😊
Nå skal jeg rive ned tv-benken min, og rote veldig her nå....og så tar jeg o Marcus reper'n til Årjäng 👍👍👍😍😍😍💙
Önsker alle en riktig finfin helg 👍😍💙
Jeg bruker å skrive"Make Love-NOT war", men det tar jeg når alt har lugnat seg, oki? 😊😍🙆💘
1 Anonym:

skriven

Elskede vennen min da, jeg finns hær før dere allesammen, du og marcus og dattera din! Og Cookie, ikke till og glømte av hon ikke! Tenk som sånn, det ær snart øver og du kan starte om! Dine barn og hund har du alltid, og meg og Cissi! Og vi sviker deg aldri det kan jeg love deg! Jeg elsker deg vennen min! Varmaste klemmer!! 💖💖💖💖💖💖💖💖💖😘😘😘😘😘😘😘

2 Anonym:

skriven

Elskede vennen min da, jeg finns hær før dere allesammen, du og marcus og dattera din! Og Cookie, ikke till og glømte av hon ikke! Tenk som sånn, det ær snart øver og du kan starte om! Dine barn og hund har du alltid, og meg og Cissi! Og vi sviker deg aldri det kan jeg love deg! Jeg elsker deg vennen min! Varmaste klemmer!! 💖💖💖💖💖💖💖💖💖😘😘😘😘😘😘😘

Svar: Elskede Challizz 💚💓❤💙 Takk jeg vet, og det er jeg VELDIG TAKKNEMLIG for 👍😊😍 er sååå heldig som har venner som deg og elskede Cissi 💘💚💓❤💙😍 Takk for at du ringte istad 💗💐🌸💖 Elsker deg og Cissi vennen 😍💝💛 Go'klem tilbake 💋💘❤💗💙💚💛💖💞💝💜💓💟❣❣❣❣❣❣❣❣❣
Grethe Hagen

3 cissi:

skriven

Vännen vill bara säga att jag tänker på dig. Ledsen i hela mitt hjärta för vad du tvingas gå igenom nu. Klem å tankar från hela mitt hjärta till dig!
<3<3<3<3<3<3

Svar: 😍💘💟 Aaaaaaaaw takk elskede venn 💟💘😍 Skulle önske du o Challizz var her nå 💚💛❤ Kjempekosekleeeeeemz 💋
Grethe Hagen

4 cissi:

skriven

Men åh vännen det skulle vi varit<3
kleeeemiz<3<3

Svar: Jaaaa 😍💛❤ Fy tusan så jävli dette er!!! Aldri i hele mitt liv blitt så såret...og verste er at jeg har trodd på han hele tiden!?! 😠😠😠 Tenk å bruke et menneske sånn da!? Det er å bortkaste 5år av mitt liv lixom... Ååååh savner deg vennen!! 💟💓💚 Kleeeeemz 💋
Grethe Hagen

5 cissi:

skriven

Det är så himla orättvist mot dig. Du är inte värd att någon behandlar dig så. Tänker så mycket på dig. Saknar dig vännen<3
Klem från hela mitt hjärta<3

Svar: Aaaaaw takk vennen min 💜😍 Jeg er helt lamslått av det hele jeg... Nei, jeg syns faktiskt at jeg er verdt mye mer! Merkelig at en voksen mann kan gjöre sånn.. Og at jeg, en voksen dame, kunne gå på alle hans lögner!?! Jaja, sånn er det å tro godt om alt og alle..
Varm klem til deg söte Cissivennen 😍💜❤💗
Grethe Hagen

Kommentera här: