Snart 1år siden METOO...

Idag er en grå dag...både ute og inne i mitt hjerte..
Jeg försöker å tenke positivt og tenke at jeg har "glemt"... men det er nok det siste jeg gjör...
Altså, min opplevelse inom METOO börja når jeg bare var 6år gammel...da ble jeg sexuellt utnyttet av en onkel..han bodde hjemme hos oss pga at han hadde alkoholproblem, det var pappa's bror.. det pågick i iaf fram til jeg var 10år..og ingen så noenting, eller VILLE IKKE SE! 😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
Og om ikke DET var NOK, så börja en granne å utnytte meg samtidig!!!
Det pågick oxo fram til jeg var typ 13år...
Jeg var desverre veldig tidlig i puberteten, fikk store bröst og rumpa... som jeg gjorde alt for å dölje, men det hjalp ingenting!!
Jeg la ALL SKYLD PÅ MEG SJÖL, for noe var det som jeg gjorde, som gjorde at mannfolk måtte utnytte meg!?!? (Jeg forstår jo det nå, at det ikke var min feil, men ikke da..)
Og om ikke DET VAR NOK, så ble jeg oxo voldtatt av en jeg var så forelsket i...og i min hjerne tenkte jeg at det var sånn det skulle väre, for jeg visste jo ikke om annet!!



Jeg får si at jeg fatter jo nå at jeg var helt uskyldig i dette, men DET har tatt MANGE ÅR for meg å fatte!!!!
Og at jeg kan legge dette som skylden på at jeg ble tidlig sex-aktiv.... hvilket er veldig sjukt!!


Fyyyyy faan så vondt det var å skrive om dette!!!!
Håper jeg EN GANG I LIVET kan slutte å tenke på dette, det ligger alltid i bak-huet på meg..
Kjäre Gud, om du virkelig finns, gi meg nå litt lettelse i tankene 🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Takk for meg!
1 Anonym:

skriven

😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️

Svar: 💖💖💖
Grethe Hagen

2 Sara Holmström:

skriven

❤️❤️❤️❤️❤️

Svar: 💜💜💜
Grethe Hagen

3 Sara Tengvall:

skriven

Älskade vän. Jag hör dig, känner det du skriver o sänder dig styrka o kärlek. Det går inte att ändra det som hände, men det är bra att säga det högt o våga ta sig själv på allvar. Du är viktig o vacker.❤️

Svar: Tusen takk vennen 💜💜💜 Ja etter mange år klarte jeg endelig å skrive dette ned...
Grethe Hagen

Kommentera här: