❤❤❤ Elskede lille vennen min Challizz ❤❤❤


😍😍😍😍JEG ER SÅ GLAD 😍😍😍😍
TUSEN HJERTELIG TAKK MIN ELSKEDE VENN CHALLIZZ 💖💖💖💕
😂😂😂😂 HAHAHA 😁😄😁😄 DU VET HVA JEG TRENGER DU VENNEN MIN 👍😊😊
Og den FINE NORGE MUGGEN da 👍😊😊😍😍💙 HEHEHE 😁 bare så synd jeg ikke fant noen bruksanvisning??? 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😂😂😂😂😂 Og SÅ RASISM VÖTT 👍😊😄😄 NOT!!!! 😍💙💟💜❤💖
1 Challizz:

skriven

Men ååååh da elskede vennen mi, hva jeg blir gla till å lese att du likte feel-good-pakken din!!!
Nå ble jeg varm om hjertet mitt!
Men vet du hva? Detta förtjente du etter alle de jobbige ting du har blitt tvinget till att gå igjenom, nå må du bare ta vare på deg sjöl litt grann også!
Så ta nu dine feel-good-tinger og njut av att få röre om deg sjöl och skemme deg bort och kose deg riktig!!
För det är du värd vennen mi!
Oh ja, det var ju så sant å, jeg glömte av till å skrive noen bruksanvissning til deg så du må liste ut sjöl hur du skall bruke denna rasistiske gave! Hihihihi, det klarer du min lille norrbaggsjävel <3
Ta nu hant om deg sjöl og kose deg när du kan det, ta det peint idag og så prater vi mer ikveld!
Maaaange koseklemmer till verldens beste venn!

Svar: Aaaaaaaaaaw 😍😍😍 NOK EN GANG TUSEN HJERTELIG TAKK VENNEN MIN 👍😊💖🌸❤ Ja du vet akkurat hva jeg trenger du... det ska du ha din Svennebanan 😘😘😘😘
Kosemosekleemz 💋
Grethe Hagen

Kommentera här: