Go'morgen ๐Ÿ˜ƒ ๐Ÿ˜ƒ ๐Ÿ˜ƒ ๐Ÿ’–

Sitter nรฅ รฅ prรถver รฅ lande litt etter gรฅrdagens Lucia, med min elskede datter ๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’– Det var virkelig en opplevelse!!!! ๐Ÿ˜ƒ ๐Ÿ˜ƒ ๐Ÿ˜ƒ Jeg er virkelig lykkelig for mine kjรคre barn, takknemlig!!! ๐Ÿ’Ÿ๐Ÿ’Ÿ๐Ÿ’Ÿ๐Ÿ’Ÿ๐Ÿ’Ÿ๐Ÿ’Ÿ Madelen og Marcus, jeg elsker dere sรฅ utrolig hรถyt!!! ๐Ÿ’˜๐Ÿ’˜๐Ÿ’˜๐Ÿ’˜๐Ÿ’˜๐Ÿ’˜ Var pรฅ minneslunden hos mamma og tente et lys for ho, SAVNER MAMMA!!! Skulle รถnske du var her hos meg, og fikk se hvor vidunderliga dine barnebarn er.. Snart voksne!! ๐Ÿ˜ƒ ๐Ÿ˜ƒ ๐Ÿ˜ƒ Men men, sรฅ er livet, sรฅ fรฅr vรคre takknemlig for alt her og nรฅ ๐Ÿ’œ
Ha en fin dag folkens ๐Ÿ˜ƒ ๐Ÿ˜ƒ ๐Ÿ˜ƒ ๐Ÿ’™
1 Anonym:

skriven

Vlill coh jeg coh jeg Pรฅ vlilรถ

Svar: Que???? Ikke helt med jeg nรฅ assa ๐Ÿ˜€
Siripuzen

2 Grethe Hagen:

skriven

Hehehe ๐Ÿ˜„ ๐Ÿ˜„ Hei Paalbesteste ๐Ÿ˜€

Kommentera hรคr: