💝💝💝Madelen Prinsessa mi 💜💜💜

Ă…Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„h!!!! NÅ er jeg nervös nĂ„!!!!!

Mamma Mia!!!! 😓😓😓
Min elskede datter Madelen drar nĂ„ til Italien, i akkurat dette NÅ (Hönsmamma sitter Ă„ biter negler som bare det 😕)
HÄper at alt gÄr bra, og at varmen har lagt seg litt, at det iaf er typ 30grader istedenfor 40grader!!
"Min" kjĂ€re Esmeralda (medium) skrev at alt kommer gĂ„ fint 😊😊😊
SÄ ro deg ned nÄ, Grethe!!!

Min elskede vakkre Madelen💜💜💜

Skriv inlĂ€ggstext 

1 Autismmamma:

skriven

Jag Àr en mamma, fru pÄ 47 Är och bor i SmÄland i en villa pÄ en gÄrd. Vi Àr en mycker aktiv familj med mÄnga intressen och vi har tvÄ tÄnÄriga barn.
Jag Ă€r positiv och glad och har haft sjukbidrag sen börja pĂ„ 90 -talet. Mina intressen Ă€r djur, hĂ€star natur, simma, cykla, lĂ„nga promenader,löpning och mina egna Ă€lskade hundar som jag trĂ€na lydnad, rallylydnad, spĂ„r, hundutstĂ€llningar, drag .Jag rider tre pass per vecka pĂ„ min ridskola. Hoppning och dressyr. Det vore trevligt att lĂ€ra kĂ€nna nya vĂ€nnner i en Ă„lder av 46-60 Ă„r. Jag en ny bekantskapskrets att lĂ€ra kĂ€nna och umgĂ„s med. Min E-mail: [email protected] Blogg: http://autismmamma.bloggplatsen.se Vore ju skoj om du ville kika in till min blogg och sĂ€tta en tass dĂ€r ler.
NÀr du ÀndÄ Àr hÀr, sÄ lÀgg gÀrna igen ett tassavtryck sÄ jag kan besöka dig och din blogg!
When you are here, so please write a comment, then I know who Im going to visit!
NÀr du först Àr hÀr sÄ skriv vÀldigt gÀrna nÄgra ord!
Men skriv inte anonymt utan skriv gÀrna under med signatur!
VĂ€lkomna in till mig!

http://autismmamma.bloggplatsen.se

Kommentera hÀr: