ENDELIG 😃😃😃😃

Endelig var semestern til legen min over for denne gang!!!! Stakkars, höres ut som om at jeg ikke unner han det, men det gjör jeg altså 😃 😃 😃 
Han FORTJENER det virkelig!!! 
Bare det at det oppstår litt problemer i kontakt med andre leger...ukjente (for meg) leger... Må ikke komme å tro at man kan få resept (på medicin som jeg bruker hver dag) hur som helst lixom!? Så da blir det et nei til fornyet resept, eller nedtrappning!!!
Da sier jeg EEEEEEEH HVA!?!? At jeg trenger de tablettene hver dag, for å få ha en tålig grei dag pga alle mine smerter i kroppen,  DET DRITER DEM I!?!?
At dem kan med å bestemme sånt, når dem aldri har undersökt meg eller prata med meg?!? 
Og det var legen min enig med meg om!!
Så jeg har hatt et RENT HELVETE i disse ukene som har gått... 
Er sååååå takknemlig for at legen min er tilbake!!! 😃 😃 😃 TAKK 🌹 🌹 🌹 

Kommentera här: