💖✴🎄🎅⛄ TREDJE ADVENT ⛄🎅🎄✴💖

Heisann 😊


Lenge siden jeg skrev på bloggen nå...
Får bare komme med en liten dårlig unnskyldning jeg da, at det har skjedd mye, og da går det utover blogg tydligen 😀
Jeg er fortsatt sjukskriven, går hos sjukgymnasten 2ganger i uka (blir ikke bedre), värt en del i stugan i Årjäng, hjelpe pappa så godt jeg kan, begravning for en kjär onkel har det oxo värt 💖 Og min elskede kusin har blitt satt inn i fengsel, min elskede sönn Marcus har endelig fått seg jobb 👍😍😊 Så värt mye möter med LSS osv...og bowling og innebandy 😊
Og selvfölgelig pynte til jul!! 😍 Og bare DET tar laaaaaaaang tid, siden jeg ikke klarer så mye pga kroppen min..
Så ja, her skjer det greier..
Oxo er det snart julaften vött 😂😂 Herregud så fort tiden går!!
Men nok om det..
Önsker alle en GOD HELG og en fin tredje advent 💖✴🎄🎅⛄💘
🎅🎄💙MAKE LOVE-NOT WAR 💙🎄🎅💘⛄✴💖

Kommentera här: