💟💟💟 Fredag kveld i Paradis💟💟💟

Heisann der ute 👍😊😍

Ja'a duuu, her er det snaaaart klart (overdrivelse ja..😂😂) på mitt nye hjem, som jeg har valgt å kalle Paradis 💟🌼🏵
Jeg skulle önske jeg kunne sette et datum på at alt er klart, meeen min kjäre kropp orker ikke stakkar'n...
Apropo kroppen min... jeg er innkallt til nok en ny Medicinsk utredning, treffe lege, psykolog (hahaha 😁😄 for jeg er GAL 😘😘), sjukgymnast o arbetsterapeut..nå i midten av juni.
Lurer på om dem kommer fram til noe NYTT da kanskje??
Som at jeg kan jobbe!?!?
Den förste utredningen så var svaret at min framtid i jobb var nesten lik 0.. men Försäkringskassan går ikke med på det vött, nope!!
For her ska det jobbes!!!! Ikke hör på ortopeder, for DEM vet ikke vött...(ironi!)
Min lege som jeg har nå, har sagt (han oxo) at det kommer ikke gå med alle mine smerter (pga dem smertene så går jeg på kraftige smärtstillande tabletter, og da må jeg legge meg) dagene mine funker ikke uten dem desverre! (Og neida, jeg er ingen missbruker, bare så det er sagt!)
Nei nå skal jeg pröve å sende avgårde mine vondter på en sky, laaaangt bort, og kose meg med vegetarisk Pizza og en alkohofri Ingefär-öl 👍😊😊😊😊
Ha en finfin kveld folkens 👍😊😍
🍀🍀🍀MAKE LOVE-NOT WAR 💜💜💜
1 cissi:

skriven

Gud vad god pizzan såg ut vännen<3

Svar: Ja den er helt VIDUNDERLIG god 😊😊😊 Vi må eta den når du o Challizz kommer til meg 👍😊💘💟❤ Kosemosekleemz 💋😘
Grethe Hagen

Kommentera här: