"Alle behövs i laget Sverige"!?!?

Go'morgen 😃 
Sitter å funderer over reklamen fra försäkringskassan... Prat på å få oss langtids-sjukskrivne enda lengre ned enn vi er fra för da!?!
Iallafall angående meg sjöl!!
Jeg föler meg veldig ödelagt i kroppen, klarer ikke mye av det daglige i livet, til og med en liten ting som å ordne mat, damsuge, tömme diskmaskin osv..
DET ER SVÅRT!!! Og ikke bare svårt, det er ulidelig VONDT!!! 
Så da lever jeg på smertestillende tabletter, flere ganger om dagen, bare for å kunne få en grei dag..
HVA har JEG å tilby laget Sverige jeg da???
Jeg kan ikke kjöre bil heller mange ganger, noen dager går det greit, med masse stopp, andre dager kan jeg glemme å sette meg inn..
Jaja, så er det bare.. 😃 
1 Sara Holmström :

skriven

Blir också så himla arg och ledsen av den reklamen 😕 Känns som FK säger typ: vi skiter i hur du mår bara du jobbar! Fy f-n...
Kram på dig 💜

2 Grethe Hagen:

skriven

Ja det er nesten så det blir skamligt!! Akkurat som om vi ikke gjör vårt beste lixom!?? For vi har bedt om dette??? NEI!!! Hadde mye heller värt frisk og rask, enn å ha et helvete med smertestillende hver dag!!
Klemz 💖

Kommentera här: