💘💘💘Min elskede lille Bambi💘💘💘

Takk Bambi 💟 For de 2 dygn jeg fikk väre mamma'n din 💟 Du fikk meg til å skratte å le, lille du 💜💜💜
Håper du har det bra oppi himlen sammen med min elskede mamma 💟💟💟
💙 💙 💙 💙 💙 Kjärlighet💙💙💙💙💙💙
💕💕💕💕💕💕💕💕💕
♥️Bambi o Cookie♥️
1 Anonym:

skriven

Så söt liten bambi! Synd att den inte klarade sig....och vilken söt liten vovve! En sån har jag med! Också likte jag din fina tröja..
Härliga färger! Ha en fin dag!

2 Anonym:

skriven

Yvonne heter jag. Glömde skriva det 😊

3 Grethe Hagen:

skriven

Åååååh takk Yvonne 😃😃😃
Bambi hadde klart seg, men Länsstyrelsen sa at ho måtte avlives 😢😢😢 Jeg gråt som bare det, jeg hadde ikke reddet ho for at ho skulle dö!! 😭😭 Men, så er det bare.. Bambi o Cookie koste seg sammen som bare det dem 😃 Hva heter din Chiuahua da? Takk, tröja er jeg veldig fornöyd med 😃 Ha en knallfin dag du oxo da 😃

Kommentera här: