😢😢😢 Grunnen til at jeg har et knust hjerte...

Ja'a, da var det over...mitt liv her i Mariestad..😢😢😢 ALDRI I HELE MITT LIV BLITT SÅ SÅRET som nå...mistet troen på folk nå...
Han som sa at jeg var hans alt, han som gjorde meg til Fru, han som sa at han aldri har hatt det så godt, som han hadde med meg, HAN HAR JUGD OM ALT til meg!!! 😢😢😢
Han skulle aldri mer juge til meg...og jeg trodde på han, gang på gang!?!?
Nei fyyyy faen for en drittsekk!!!!
Så nå er jeg på gang til å flytte til stugan i Årjäng, det er min eneste mulighet..
Men tror det blir kjempebra jeg, har jo min elskede datter der, min elskede pappa og gode venner! ❤
Er så takknemlig for min kjäre Pia 💖 Ho hjelper meg i dette vonde, holder humöret mitt oppe ❤ og min kjäre Challizz, for at jeg kan ringe når som helst ❤

Kommentera här: