๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ Hjem til Vรคrmland ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ

Heisann folkens ๐Ÿ‘๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜
Ja'a da ble det helg igjen da ๐Ÿ‘๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ’œ
Godt, da skal jeg o Marcus tbax til stugan ๐Ÿ˜Š
Blir ikke her i Mariestad mer enn nรถdvendig nei!!!!
Jeg er glad for at jeg ikke er helt knekt etter alle disse jรคvla lรถgner...han skal faan ikke fรฅ knekke meg nei!!!!
Han er IKKE verdt det!!!!
Tenk, jeg har KASTA BORT 5ร…R av mitt liv jeg, pga den jรคvla idioten...OG gifta meg med han!?!?!?
Fy faan sรฅรฅรฅรฅ teit jeg har vรคrt...jeg er jo sรฅรฅรฅรฅ godtrogen vรถtt ๐Ÿ˜’๐Ÿ˜ค tror godt om alt og alle..og DET har jeg blitt straffet for mange ganger i mitt liv, men jeg Lร„RER jo aldri..
Men Nร… Sร…, Nร… skal jeg tenke meg for bรฅde 2 3 4 5ganger!!!๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Vet dere hva eller?
Det er jo Sร…ร…ร… SYND pรฅ han som VAR min ektemann...han syns det sjรถl iaf.. Jeg blir bare kvalm jeg...han er IKKE VERDT en dritt for meg lenger GUDSKELOV!!!
Har kommet dit hvor jeg tenker GODT at jeg kom meg vekk!!! ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ˜Š
Jeg som egentlig er en veldig positiv personlighet, jeg skal kunne tenke positivt UTEN at det er negativitet runt meg, DET blir GODT det ๐Ÿ™†๐Ÿ™†๐Ÿ‘๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜
Men nรฅ kan jeg iaf skrive ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œMAKE LOVE-NOT WAR ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ YEESSSS!!!๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š
Welcome back, Grethe!!!!!
TAKK FOR DET ๐Ÿ‘๐Ÿ˜๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„

ร–nsker alle en riktig finfin helg ๐Ÿ‘๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜๐ŸŒน๐Ÿ’™
Klemmikleeemz fra meg ๐Ÿ’œ
1 cissi:

skriven

Skickar ett hjรคrta till dig vรคnnen<3

Svar: Cissivennen ๐Ÿ˜๐Ÿ’™๐Ÿ’
Aaaaaaaaw ๐Ÿ’•Takk, det trengs det nรฅ! ๐Ÿ’Ÿ Kosekleemz til vennen min ๐Ÿ˜
Grethe Hagen

Kommentera hรคr: