๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ Elskede Kenth ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ


Nรฅ pรฅ lรถrdag har du bursdag, min elskede venn Kenth ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ
Det gjรถr sรฅรฅรฅ vondt รฅ tenke pรฅ at du ikke finnes mer ๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ’œ
Det er nรฅ 3รฅr og snart 5mnd siden du ble en ENGEL, du dรถde 1mnd fรถre min elskede Mamma ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ
Skjรถnner ikke hvordan jeg klarte รฅ overleve det, men det har jeg gjort ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ
Det gรฅr ikke รฉn dag uten at jeg tenker pรฅ deg, hรฅper du ser hvor mye jeg savner deg!!!
Og hรฅper du er runt omkring meg, at du passer pรฅ meg fra himmelen ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ
Ha nรฅ en knallfin bursdag oppi himmelen min elskede venn ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ
Som vi brukte si...Happy Skvett ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
Sender deg en varm og god klem ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ

Kommentera hรคr: