❤FUCK CANCER ❤

Faans så jävla urettvist!!!!!!!
Jeg sitter å gråter, mitt hjerte verker så for ALLE som har/hatt denne lömske sjukdom 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭❤❤❤
Unge som gamle...bare brått bli revet bort fra sine näre o kjäre!!!
DET er DA jeg spör meg sjöl, HVA vil Gud si med det?????
For Han skal jo egentlig bare ville GODE ting?!
ELLER???😢😢😢😢😢😢😢😢😢
Jeg vet ikke jeg, men jeg vet at det er JÄVLA URETTVIST!!!!!! 
Har oxo lest om lille vakkre Agnes, har fölgt hennes blogg i 1års tid, og nå leser jeg at slutten er näre 😭😭😭😭😭😭😭
Ho har skrevet om alt i hennes liv, om kampen mot cancern, veldig sterk jente 🙏❤🙏
Vakkre Agnes, håper av hele mitt hjerte at du slipper å ha vondt 🙏🙏🙏❤
Og takk for at vi har fått bli "kjent" med deg, du har gjort mye godt 🙏❤🙏

1 Anonym:

skriven

💙💙💙

Svar: 🙏💜🙏
Grethe Hagen

2 Martin:

skriven

Har också följt Agnes blogg ett tag, det är så tragiskt att hon förmodligen kommer somna in snart❤️
Fin blogg du har! /Martin

Svar: Hei Martin 🙏
Ja det er veldig trist, en så vakker person som Agnes er, man blir helt tom for ord 😢😢❤ Takk for det 🙏
Grethe Hagen

Kommentera här: