❤🎅❤Jul❤🎅❤

Go'söndag fölkens 🙏😍❤

Kanskje på tide å skrive litt på bloggen igjen? 😘😘😄😁
Det har värt så mye i det virkelige livet, så har lixom ikke fått ro til å skrive ❤
Jeg har hatt möte etter möte med lege, arbeidsterapaut, sjukgymnast o FK, så det har skjedd saker 👌😁😁😍
Så, mandag 2des börjer jeg å arbeids-trene på en Secondhand butik 👌👌👌👌👌😁❤
Börjer på 25%, så får vi se hvordan det går 🙏
Gleder meg som en liten barnrumpa 😂😂😄
Fikk litt dårlig nyhet her oxo da, tydligen en ödelagt hofte (var på röntgen), en "ny" vondt lixom....😢😢
MEN, jeg slipper operation, for ortoped mente det kunne bli "bra" etter trening 👌🙏😍
Men nok om det...
Idag sitter jeg med julegaver, som jeg lager sjöl (flink jente 👌😘) av gamle böker 👌🎅🎁
Trodde det skulle väre svårt jeg, men neida 😂
Så ser det ut 👇👇👇 Bra ikke sant?🎅🎁👌

Kommentera här: