❤❤GOD HELG❤❤

Ja'a, da ble det helg igjen da👌🥰😁🙏
Tiden bare flyyyyyr avgårde vött🙈😁🤪
Idag har jeg städat i hele lägenheten (iaf etter hva jeg klarer da, pga kroppen), for imorgen kommer det en som eventuellt ska kjöpe hele slingan med butiker o lägenheter her...
Ille dumt syns jeg da, for min hyresvärd er helt TOPPEN🙏👌🥰❤
Men, dem närmer seg 80åra, så dem er jo slitne, men du verden så pigge 🙏🥰❤
Håper jeg får like bra hyresforhold med neste mann da🙏🙏🥰❤
Ellers så har jeg blitt helt hekta på Vivian Tries på Youtube, ho er jo bare helt HERLIG da 👌👌👌👌😁😁🥰
Ho filmer når ho tester mange saker, både fra tv reklam o fra butiker, og ho har en SÅÅÅÅÅ HERLIG latter😁😁😁😁🤪😂😂
Kan virkelig anbefale å se på ho assa👌👌🥰
Jeg har blitt litt klokere, for jeg har sett mye sånn der're dem ska selge, typ TvShop lixom...
Og en del er bullshitt, det vet jeg jo, men ho beviser det oxo👌👌😁
Velvel, nå får jeg krabbe ut i verkligheten, må ut med Cookie for kvelden🥰❤
❤❤❤MAKE LOVE-NOT WAR❤❤❤

Go'klem fra meg o Cookie🥰❤🥰❤

Kommentera här: