❤🙏Matlådor til Marcus🙏❤

Japp, da er det å pröööve lage litt matlådor til Marcus for denne uke🙏🥰❤
Desverre så klarer ikke jeg at han ska holde på med varme...er så redd for at han skader seg 🙈🙈❤
Ja, jeg veeet, han må jo läre seg...
Men min kropp orker ikke stå å läre han, og så klarer ikke jeg o gjöre 2 ting på en gang lenger...
Er ikke bare kroppen som har gitt opp, til og med hjernen min har lagt av...(litt komiskt o litt alvor 🥺❤)
Men, jeg henger ihop så godt jeg kan👌🙏❤
Iaf så funker denne bordgrillen her veldig bra, et innkjöp pga litt lettelse for meg o matlagning 🙏🥰❤
Den kostet meg 150kr på Rusta (medlemspris da 👌👌🥰🙏)
Og nå behöver jeg bare å sitte å vente til korven blir klar 👌👌👌🤗🤗🥰
Finemang, sier jeg👍👌👌👌🥰❤🙏
Velvel, får önske dere en RIKTIG FINFIN söndag kveld 🙏🥰🥰❤❤
❤❤MAKE LOVE-NOT WAR❤❤

💛💛Klem fra Grethe💛💛


Kommentera här: