😁❤Nämen Heisann❤😁

Hallo hallo fölkens🙏👌🥰😁❤
 
Detta var jaggu lenge sia ja....på tide å legge tid på bloggen min igjen👌👌😁🥰
Ska vi se.....hvor ska jeg börje lixom??🙈😂🤪
Tjaaaa, jeg lever o bor her i Årjäng da, er mitt hjem det, flytter ikke herfra mer nei 👌👌🥰❤
Jeg o Marcus har nå fått vårt helt eget hjem, jeg bor i en liten 3a under lille 1an til Marcus, så jeg kan hjelpe han med ting o tang, og han hjelper meg👍👍🤗🥰❤
Og Madelen Prinsessa mi kommer på besök ofte (heldigvis)👌👌🥰❤
Må ikke glömme lille bebis Cookie da, ho er ifarta her ho 👌👌😁❤
Som sagt, bortsett fra kroppen min, så har vi det bra 🙏👌👌🥰❤
Og bortsett fra Corona da.............
 
Det er jo helt tragiskt, mange som har mista livet i denne fäle jevulske sjukdom🥺🥺🥺☹🌷
Jeg hörte han Biden (President Biden) si at i Amerika så har sjukdomen tatt FLERE liv enn 1 o 2 verdenskrig gjorde???
FUCK CORONA SIER JEG 😠😠😠😠
Ikke mye bedre her i Sverige da, idag er det nesten 670tusen smitta!?!?!?
Og nesten 13tusen döde (🕯🙏🕯)🥺🥺🥺
Sukk as....hva blir det av detta??
 
Nei, nå må jeg gi meg, pröve å komme meg ut i solen, ikke sitte inne 👌🥰❤
Spanderer et lite fint bilde av meg, som ble tatt i helgen mens barna mine (18år o 23år👌😁) prövde å få mamsen dritings🙈🙈😂😂😂🤪
Hahaha 😁😁😂
Jaja, ha en FINFIN tirsdag fölkens🙏👌🥰❤
HUSK
*HOLD AVSTÅND 
*TVÄTTA HÄNDERNA 
*BRUK HUET 
 
❤❤❤MAKE LOVE-NOT WAR❤❤❤
 
     Varm klem fra meg❤❤❤

Kommentera här: